Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kişisel Blog

7 Ağustos 2012 Salı

Zynga'nın Yeni Oyunu: ChefVille! (Facebook)

Hiç yorum yok :
Zynga’nın yeni oyunu bugün kullanıcılara sunuldu. Bir restoran önetim oyunu olan ChefVille’den Zynga çok umutlu.

İstediğiniz mutfağı yaratabildiğiniz, yemek yapma konusunda birçok özelliği içeriğinde sunan ve arkadaşlarınızla da etkileşim kurabilmenizi sağlayan ChefVille, özellikle de yemek yapma ve sunma konularında istekli olanların çok severek oynayacağı bir oyun olarak karşımızda. Dünyadaki mutfak kültürlerinin önemli ölçüde öne çıkarıldığı oyun, bir mutfak kurmakla başlayıp popüler bir restoran meydana getirme noktasına gitmenizi sağlıyor. Bunu yapmanızı sağlarken de bir hayli eğlenmeniz için birçok detayı içinde bulunduruyor. Arkadaşlarınızın sizin restoranınızı ziyaret etmesine de olanak sağlayan ChefVille, Zynga’nın en popüler oyunları arasındaki yerini alacağa benziyor.

Oyunun anahtar kelimesi: oynamak. Oyunda yemek yaptığınız malzemelerle benzer yemek tarifleri kazanmanızı sağlıyor. Gerçek hayattaki komşudan bir bardak şeker isteme mantığıyla Zynga da komşularınızdan yardım istemeye teşvik ediyor. Zynga'nın alıştığımız bu yapısı bu oyunda gerçek ilham kaynağını bulmuş görünüyor.



Oyunda yaklaşık 200 adet yemek tarifi bulunuyor, bunların yaklaşık 50 tanesi günlük hayatta sıkça yapılan yemeklerden oluşuyor.
Oyunun resmi facebook sayfası; https://www.facebook.com/ChefVille
Oyunu denemek için; https://apps.facebook.com/chefville/



İlgili Aramalar: zynga chefville,zynga chefville oyna,chefville oyna,aşçı,chef,chefville,facebook 2012 oyunu,facebook oyunu,kebap dünyası, lokanta, restoran, restoran yönetim oyunu, ville, yemek, zynga, zynga 2012 oyunu,zynga chef ville tanıtım, zynga chefville fragman, zynga chefville gameplay, zynga chefville inceleme, zynga chefville resimleri, zynga chefville tanıtım videosu, zynga resoran oyunu, zynga restoran yönetim oyunu, zynga ville

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder