Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kişisel Blog

3 Ocak 2013 Perşembe

İngilizce Öğrenmek

Hiç yorum yok :
İngilizce Öğrenmek
Ülkemizde ve dünyada uzun yıllardır statüsünü koruyan dillerden biridir İngilizce. Öğrenmek isteyende çoktur, öğrenme yöntemleride. İngilizce öğrenmek isteyenlerin başvurduğu çözümleri kısaca ele alalım. İçlerinden en popüleri kurs ya da özel ders almaktır. İstikrarlı yani kararlı olmayı sağlayacak bir çözümdür. Nitekim küçümsenemeyecek miktarlarda para ödersiniz. Durum böyle olunca verdiğiniz paraya karşılık en yüksek verimi almak hakkınızdır. Bir diğeri -ki bu oldukça maliyetlidir- yurtdışı eğitim olanaklarını değerlendirmek! Bu yazıyı okurken bir çoğunuz bu seçeneği hızlıca geçecektir. Haksız da sayılmazsınız! Bulunduğunuz bölgeye göre ücretler değişse dahi bu rakam (yaklaşık) $5000 civarında seyrediyor. Peki daha bütçe ayıranlara yönelik çözümler neler? Eğitim setleri! Kendi çabasıyla İngilizce öğrenmek isteyenlerin ilk başvurduğu kaynaklardan biri. Bunlar arasında Daylight ve Rosetta Stone ilk sıralarda geliyor popülarite açısından. Biri yerli, diğeri ithal bir ürün. İkisinide inceleyen biri olarak tavsiyem öncelikle Daylight, akabinde bütçeniz elveriyorsa Rosetta Stone eğitim setini almanız. Peki hiç para harcamadan bir çözüm sunmak mümkün mü? İnternet üzerinden çeşitli kaynakları araştırarak bu sorunuza daha kesin yanıt bulabilirsiniz. Bana sorarsanız mümkün! Yine yerli ve yabancı lokasyon bir çok siteyi araştırmanızı öneriyorum. Buraya biraz dikkat! Sadece türkçe değil, İngilizce-İngilizce eğitim veren siteleri de inceleyin. Zorlanabilirsiniz ancak zorlanmadan öğrenemezsiniz! Örneğin Victoria Üniversitesi'nin English Language Centre Study Zone adlı bölümünü ziyaret edebilirsiniz. Türkçe kaynak arayanlar için VIP İngilizce adlı ingilizce eğitim sitesini ziyaret etmelerini tavsiye ediyorum. Genel İngilizce, Çocuklar için İngilizce, Sınavlara Hazırlık gibi çeşitli bölümlerden oluşan bir konsepti olup tamamiyle türkçe ve ücretsizdir. Konu anlatımları eğitmenler tarafından hazırlanmaktadır. Biraz eksikleri mevcut ancak yakın bir zamanda giderilecektir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder