Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kişisel Blog

16 Haziran 2013 Pazar

Bugün babalar günü.

Hiç yorum yok :
Bugün babalar günü.
Biliyorsunuzki bugün babalar günü, bugün benim için çok anlamlı bir gündür. Bugün en çok düşündüğüm konu; babası hayatta olanlar ne kadar şanslı bugün, çünkü öpüp, sarılıp, koklayabilecek, ellerini öpebilecek babaları hayatta, ya babaları hayatta olmayan gençler, çocuklar? onlara sadece dua etmek düşüyor bugün için, mesela ben.
Babamı 2006 yılında kaybettiğim için bugünü sadece susarak, amcalarıma, dayılarıma, dedelerime mesaj atarak babalar gününü kutladım, ellerinden öptüm, çoğu yakınımıda babam gibi gördüğüm için böyle bir davranış sergiledim, örneği amcalarım, sonuçta babamın öz kardeşleri, babamla aynı kandan.
Rahmetli babam, canımdan çok sevdiğim babama çok bağlıydım ben, aniden kaybedince hayattan koptum, sinir hastası olduğundan dolayı hastanede yatıyordu 3 ayda bir görebiliyordum, ozamanlarda küçük olduğumdan doyamadıydım, birgün rahmetli babam, izin geldiğim gün öleceğim demişti, neyseki kurban bayramının 1.günü izine gelmiş, ben dışarıdaydım içeri girdim birde ne göreyim babam gelmiş, canım gelmiş.
Neyseki amcamlar mangala çağırdı, gittik hasta olduğundan dolayı buhar verdik babama, sonra bende mangal başına geçtim yardım etmek için, sonra birden tak diye ses geldi, içeri koşturdum, ne göreyim babam uzandığı koltuktan aşşağı düşmüş kalp krizi geçiriyor, ağzından köpükler, annem ağıtlar yakıyor, amcamgil ambulans çağırmak için koşturuyor.. Anladımki ozaman herşey çok geç, dediği gibide ogün hayata gözlerini yumdu, hayatın ışıkları benim için söndü, karardı her taraf. Herneyse uzatmak istemiyorum, kısacası babalarında kıymeti bilinmeli en az ANNE'lerimizin kadar, onlarda dünyada en değerli bir varlıktır, sonuçta BABA'dır. Tüm BABA'larımızın babalar günü kutlu olsun..

Bugün başardığım ve elde edebildiğim her şeyde senin payın var. Babalar günün kutlu olsun.

Rahat uyu evimizin yakışıklısı.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder