Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kişisel Blog

28 Temmuz 2012 Cumartesi

Arakan Yardım Kampanyası

Hiç yorum yok :
Burma ülkesinin Arakan bölgesinde zulme uğrayan ve yüzlerce öldürülüp yakılan Müslüman kardeşlerimizin yakınları için Türk Diyanet Vakfı tarafından yardım kampanyası başlamış. Kampanya'ya hem mesaj(sms) yoluyla hem de bu yıl ki fitre ve zekât yardımıyla destek olabilirsiniz. Arakan Müslümanlarına yardım kampanyası Ramazan ayı boyunca devam edecek.


Ramazan ayı boyunca sürecek olan bu yardım kampanyasına mesaj yoluyla destek olmak için bütün operatörlerden "Arakan" yazıp 5601'e mesajınızı göndererek 5 TL'lik bir katkıda bulunabilirsiniz. Konu ile ilgili detaylı bilgiye Diyanet İşleri Başkanlığının resmi sitesindeki bu duyurudan bakabilirsiniz.

Ayrıcı bir siteniz veya blogunuz varsa aşağıdaki kodları ekleyerek de katkıda bulunabilirsiniz.

<embed src='http://dosyalar.zaferzent.com/arakan.swf' width='587' height='90' ></embed>

Swf dosyasını indirip kendi sunucunuza yüklemek istiyorsanız bu bağlantıya sağ tıklayıp Bağlantıyı farklı kaydet... seçeneğine tıklayarak indirebilirsiniz.
Kaynak : Arakan Yardım Kampanyası

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder