Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kişisel Blog

5 Temmuz 2012 Perşembe

Blogda yaptığım ufak tefek değişiklikler

Hiç yorum yok :
Merhaba arkadaşlar canım sıkıldıkça temayla oynuyorum :)
Yaptığım değişiklikleri yayınlayıp sizlerinde fikirlerini almak istedim.
  • Cufon fonts kullandım
  • Arkaplan değiştim ve şunu kullandım ;
 
  • Popüler yayınları değiştirip CSS3 ile özelleştirdim
  • Logo değiştim yeni logo ( logo yapmayı pek beceremiyorum profesyonelce logo yapabilen arkadaşlar var ise iletişim bölümünden bana ulaşssın..) ;

  • Menü ve sidebar'ın arkaplan renklerini değiştim (kahverengiydi bunu beğenmedim ve mavi yaptım) yani şuanki hali :)



  • Ve son değişiklik ise sayfa numaralandırma ve footer değiştirdim..


Sizinde fikirlerinizi ve önerilerinizi almak istiyorum yorum atarsanız sevinirim. iyi bloglamalar


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder