Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kişisel Blog

19 Kasım 2012 Pazartesi

Benim İçin Üzülme Dizisi Müzikleri

Hiç yorum yok :
Benim icin üzülme dizisi müzikleri
Atv ekranlarında salı günleri oynayan Artvinin hopa ilçesinde çekilen "Benim İçin Üzülme" dizisinin yanında müzikleride bir o kadar hoşuma gitti.
Kürt Buke ve Laz Niyazi'nin birbirlerine kendi dillerinde "Seni Seviyorum" un nasıl dendiği ikili, bu dizi ile önemli olanın dil veya din olmadığını bir kez daha hatırlatmıştı.
Mahsun Kırmızıgül'ün bu projesi de her projesinde olduğu gibi bir tv dizisinden çok bir sosyal sorumluluk projesi.
Uzatmadan müziklere ve sözlerine geçelim..

Benim İçin Üzülme Dizi Müziği Ayşenur Kolivar – E Asiye




Benim İçin Üzülme Dizi Müziği Sözleri Ayşenur Kolivar – E Asiye


E Asiye coxo skani kurbani
si mu dologocans mcxuis tikani
beronasen beri na vorti skani
sin domcvi do domxali gyuli ckimi
a3i skule goulu dagi dagi
dido migun guis derdi meragi
okomdgulat sin sekeri ma yagi
sin domcvi do domxali gyuli ckimi
agne odas perde kogevokidi
izmoceten alis dologakidi
gomku3xisi mgarinis yevukidi
sin domcvi do domxali gyuli ckimi
bazi bazi gelaiti nogasa
vixosarti baba skanis tkobasa
gyuli ckimi sin var ida baskasa
ckimire do gickitas gyuli ckimi


Anlatamam Derdimi Benim İçin Üzülme Dizisi Müziği – Selçuk Balcı




Anlatamam Derdimi Benim İçin Üzülme Müziği Sözleri


Duman dağdan yukarıda yarınımı arıyor
Duman dağdan yukarıda yarınımı arıyor

Ben yari saramadım da duman dağı sarıyor
Ben yari saramadım da duman dağı sarıyor

Gözlerindeki yaşı da mendil kurutamadı
Bu nasıl sevda idi yürek unutamadı

Gözlerindeki yaşı da mendil kurutamadı
Bu nasıl sevda idi yürek unutamadı


Ayşenur Kolivar - Ahmedum Oy Ana - Benim İçin üzülme


 
Devamı gelecektir takipte kalınız sayın benim için üzülme dizisi severleri :)

Duyuru: Makale tarafımızca yazılmıştır, Alıntı yaparken kaynak belirtmek zorundasınız..
İlgili Aramalar: benim için üzülme ahmedum, bu dert ile nerelere gideyim, benim için üzülme dizi müzigi ahmedum, benim için üzülme 2 bölüm lazca şarkı, BU DERT İLE NERELERE GİDEYİM AHMEDUM, benim için üzülme ikinci bölümdeki lazca türkü, bu dert ile nerelere gideyim dınle, benim için üzülme dizisi müzikleri, benim için üzülme disizi ahmedim oy ana müziği, ahmedim oy ana sözleri

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder