Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kişisel Blog

13 Şubat 2013 Çarşamba

14 Şubat Sevgililer Günü Mesajları - 2013

Hiç yorum yok :
14 Subat Sevgililer Gunu Mesajları
Sevgililer gününde, sevdiğiniz kişiye sevginizi belli etmek için yapılabilecek en güzel şeylerden biride, sevgililer günü mesajları göndermektir.
Aşşağıdaki 14 şubat sevgililer günü mesajları'ndan istediğinizi seçip,
sevgilinize söyleyebilirsiniz.

Sevgilim, bir kuş olup gitsem, aşsam su enginleri, varsam senin yanına. Öpsem doyasıya, koklasam seni, en büyük hediye odur bana. Sevgililer günün kutlu olsun!

Sevgilim, karanlıktan aydınlığa, yalandan gerçeğe, ölümden ölümsüzlüğe götürdüğün için teşekkürler. Seni çok seviyorum. Daha nice günlere hep birlikte canım.

Yaşamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgi sensiz olmaz! Unutma ki sevmek daima beraber olmak değil, sensizken bile seninle olabilmektir. Seni seviyorum! Sevgililer günümüz kutlu olsun.

Yıldızlara benzetiyorum seni, onlar kadar uzak onlar kadar erişilmezsin. Ama bir farkın var onlar bin tane sen bir tanesin. Sevgililer günün kutlu olsun.

Sevgililer gününde belki yanında değilim ama dünde, bugünde, yarında yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy ben hep ordayım!

Senin için dalgalardan kalem yaptım ve kıyıya seni seviyorum yazdım, sen de inandın değil mi? Delisin! Seni sevmedim, sana bağlandım sana taptım.

Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum. Sevgililer günün kutlu olsun.

Parlayan her günün sabahında içimde gözlerini görebilmek aşkı olmasa, inan hiç bir şeye değmezdi yaşamak. Sevgililer günün kutlu olsun!

Öperim dudaklarından, gül kokulu yanaklarından. Her dem gözlerimin hapsindesin, kalbimin tek sahibisin… Sevgililer günün kutlu olsun!

Nasıl ki uzaktaki yıldızlar parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Hani en güzel asklar imkânsız gelir ya insana, imkânsız olduğun için tutkunum sana.

Mevsimleri bir günde, tüm yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle… Daha nice sevgililer gününü beraber geçirmek dileğiyle.

Meleğim, Seni o kadar çok özledim ki… Sevgililer gününde yanında olup sana sarılmak için deliriyorum.

Maviler giyer bulut olurum, yeşiller giyer bahar olurum, bakarsın bir gün beyazlar giyer senin olurum. Sevgililer günün kutlu olsun.

Kocaman bir demet gül vermek isterim sana. Güllerden güzelsin aslında. Gülü bir gün, seni sonsuza dek seviyorum.

Kalbimdeki tek arzu, hayalimdeki tek tutku, beni yaşatan tek duygu senmişsin bebeğim… Sevgililer gününü kutluyorum. Daha nice yıllara.

İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu. Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim. Sevgililer günümüz kutlu olsun!

Her şeyim! Gönlüme taht kurdun, gönlümün sultanı oldun, gece gökyüzünde parlayan yıldızım, sabah ise ruhuma doğan güneşim oldun. Sevgililer günün kutlu olsun!

Hayatım, sevgimiz hep yaşayacak ve daha da güçlenecek sevgilim. Nice sevgililer günlerinde birlikte olmak dileğiyle... 
Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu benimle uyan. Birlikte varalım nice yıllara.

Güneşin doğduğu, karanlığın bittiği yerdesin! Sen hep kalbimde yatan ilk aşkımsın. Sevgililer günün kutlu olsun!

Güller anlatsın sana olan aşkımı, güller anlatsın yansızlığımı, çaresizliğimi. Yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın ben anlatamadım.

Gözlerin nehir kirpiklerin köprü olsa, ben üzerinden geçerken ipler kopsa ve düştüğüm yer dudakların olsa. Sevgililer gününde bir öpücük borçlusun bana.

Eskiler der ki; Her gökkuşağının bittiği yerde bir hazine saklanırmış. Gökkuşağını takip ettim sende bitti. En değerli hazinemsin benim, canımsın. Sevgililer günümüz kutlu olsun.

Eğer gökyüzü bir parça kâğıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki. 3. Sevgililer günümüz kutlu olsun.

Dün gece sen uyurken kızıla boyadım denizleri, uçurumdan attım sessizliği, haber saldım rüzgârlara fısıldasınlar seni ne çok sevdiğimi ve özlediğimi.

Denizi içerken maviler takıldı boğazıma, karaya vuran balık gibi çırpınıyorum. Mavi gözlerini özlüyorum. Sevgililer günün kutlu olsun.

Etiketler: Sevgililer Günü Mesajları 2013 , Sevgililer Günü Mesajı , 14 Şubat Sevgililer Günü Mesajları , Sevgililer Günü Sözleri 2013 , 14 Şubat Sevgililer Günü Sözleri , 14 Şubat Sevgililer Günü 2013 , sevgililer günü şiirleri ,

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder