Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kişisel Blog

16 Şubat 2013 Cumartesi

Ne yapacağımı bilmiyorum..

Hiç yorum yok :
Ne yapsam bilmiyorum.
Birazda kişisel yazalım. Son zamanlar çok sıkıntılı günler geçiriyorum, sanki duvarlar üzerime geliyor, bunalıyorum, yaşama hevesim kalmıyor..Alttan derslerimin sınavları bir yandan, okul bir yandan, ailevi sorunlar bir yandan, inanın kafa bırakmıyor insanda..Çekip gidesim geliyor bu şehirden, çünki; aile arasında yaşanılan sorunlar yüzünden ne yapacağımı bilmiyorum. Babamın yanına, mezara gidesim geliyor, onu genç yaşımda kaybetmenin acısı var hala içimde, bendemi gitsem diye düşünüyorum babamın yanına, ama olmuyor. Geride annem, abim, kardeşim, sevdiklerim, sevenlerim kalıyor, onları üzersem, ben rahat edemem diyorum..ne yapacağımı bilmiyorum, normalde alkol'den uzaktım, bu dertler beni alkolede bağladı, nasıl anlatsam bilemiyorum daha anlatılamayacak çuval çuval dertler, sıkıntılarım var, bu yüzden blog hayatından kısa bir zamanda elimi çekebilirim. Yazacak pek birşey bulamıyorum, Allah kimseye dert, sıkıntı vermesin. Sağlıcakla kalın sevgili takipçilerim..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder